sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Random things

Tää postaus on nyt aika sekava, mutta ei se mitään! On taas ollut pieni postaustauko, ja tästä voimme syyttää Pitkää reissuani joka alkoi perjantaina tämän kautta. Kuvia ei matkastani ole koska kamera ei tietenkään tullut mukaan!
Huomenna täytyy tietysti mennä kouluun suorittaamaan paria tenttejä klo 12.30.... HUOH...

Iltapalana tänään mulla oli tämmöstä ! on niin hyvää, en vois elää ilman <3
 Paahtisleipää juustolla kurkulla ja tomaatilla. Nyt siihen lisäsin aromisuolaa ! mmm.


Sain synttärilahjaksi yhdeltä tutultani tämmöisen Oriflame-meikkipaketin. Tässä on kaikki tarvittava (:


Pehmeä puuteri, mulle just oikee sävy, ja ei kuivata ihoa niinku yleensä kaikki puuterit on mun iholle tehny!

 Tää oli aika hauska ja kätsy ottaa käsilaukkuun mukaan. Puuteri tämäkin! Adaptive powder
 IIIIIhana. Sopii mulle ihan täyskympisti. Mineral therapy foundation
 Veryme CLICKIT! tohon voi yhdistää huulikiiltoa peitevoidetta eyelineria taikka mascaraa.. kätevää!
 Aurinkopuuterihelmiä. Todella hyvä tuote.

 Lopuks vielä tää luomiväri! tästä tulee just sopiva väri luomille. Ei liian tumma, mutta kuitenkin huomiotaherättävä ja ainakin avarsi mun katsetta mukavasti :) Pääsin heti testaamaan laivalla.
 Nämä kengät, voitteko uskoa, sain kirpparilta 1e:lla? mahdotonta! noi on meinaan ihan upouudet, niillä ei oo selvästi kertaakaan ees kävelty ku pohja näyttää siltä!



Lempituoksuni New Style. Ostin seppälästä, en tiedä saako tuota enää. Ihana tuoksu.




2 lempi yksityiskohtaa huoneestani : ( HUPS, nyt tuli vähän isompia yksityiskohtia )
 Seinämateriaali ja levyt
Vaatekaapit peitetty inspiroivilla vaatekuvilla...


JA loppuun!!!!!!!!!!!! Mä haluan niin paljon eppu normaalin keikalle, mutta en löydä yhtään missä tämä bändi esiintyisi. Superkiitollinen vihjeistä! :)

-Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti